-WTF-

2010-01-10 @ 22:13:20
Hur i helskotta kan man ha ett avbrott mitt i en spännande film????? Som om det inte räcker till o blir över med alla dessa reklampauser?? Nej nej, vi slänger in lite nyheter mitt i det spännande oxå!!
Suck..

Efter läggningen av barnen ikväll så drog jag o Sanna iväg till Maxi för att bla inhandla lite färg till mitt barr, blev lite godis o skit oxå (som alltid), men det är alltid skönt att komma ut från hemmet en sväng efter att ha vart inne en hel dag, så tack söta du för att du ville följa med mig o shoppa lite ;)

Färgningen får dock vänta tills i morn, nu vill jag nog bara fortsätta trycka in godis i munnen o mysa i soffan!!

Nu är det NEDRÄKNING till dess att Johan Falk börjar igen.. 2 minuter kvar i skrivande stund!!

Nattti natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0