-HELGEN ÄR HÄR-

2010-02-06 @ 09:20:16
Å här hemma betyder den här helgen STORSTÄD i vårt garage!! Pappan o Vilmer är i skrivande stund där ute o röjer undan all skit vi sparat på oss, fy vad skit vi har..

Douglas vilar en sväng och jag har fixat lite med tvätten, passade på att plocka fram overallen oxå, om nu tjejen skulle komma o prova den idag ;)

Jo, det närmar sig utgång nu hörrni ;) Den 27è ska jag o flickorna ut o rasta oss lite, blir först lite förfest inne i Enköping o sen tänkte vi avsluta med Joar, för gamla tiders skull (tänkte även beställa en 12:a TEQUILA till min Kattis, eller vad säger hon?? ;))

Hur som, igår när vi var hos mormor så hade hon sytt färdigt mina skinnbyxor som jag hade tänkt ha på mig på utgången, hon har vart så gullig o hjälpt mig sy in de, då jag tydligen var lite smalare än jag trodde när jag köpte de ;) Men nu är de intagna 8 cm så nu sitter de iaf uppe, men tyvärr så är det en sån där midja på de som jag HATAR, HÖG MIDJA!! Jag kommer nog aldrig att vänja mig vid det, känns bara jättekonstigt att ha nåt som man knäpper ovanför naveln!!?? ;)
Men med mitt arsle *läs jag föddes UTAN arsle*, så kommer det ändå behövas en längre top till byxorna, så det gör inget ;)
Ska in till stan med syster och shoppa nån överdel tänkte jag, får väl bli helgen innan eller nåt!!

Nu är det kanske dags att byta outfiten från morgonrock till nåt annat ;)

Hej på er!!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Ää spring i morgonrock de e ju helg :) själv e man mjukis klädd för tillfället :) Puss

2010-02-06 @ 10:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0