-GOD FÖRMIDDAG-

2010-02-12 @ 11:35:14
Här hemma har det varit fredag LÄÄNGE!!
Men tidig uppgång betyder ju att man får en massa gjort.. Eller??
Ibland iaf ;) Som idag har vi hunnit göra en paj på morgonkvisten o nyss blev kolakakorna klara som jag o Vilmer bakade på förmiddagen, tömt sängarna på dess sängkläder o kört ett par maskiner!! Vad jag dock INTE gjort än, är tillfixningen av mig själv, går fortfarande i mysbrallor med en tofs mitt på skallen o ser allmänt omejkad ut ;)
(Så ring innan ni kommer, om ni hade tänkt kika förbi ;))

Hade en medhjälpare i tvättstugan nyss, å tänk vad intressant en sån maskin kan vara!!??

Först satt han mest o kikade in men när den plötsligt startade o började låta, ja då såg det fan ut som om hans små ögon skulle trilla ur skallen ;)

Nej om man skulle ta o göra nåt åt utseéndet kanske??

..Tänker på ER idag men ni ska se att det blir positiva besked..

Kommentarer
Postat av: du vet vem

Tack ni betyder så mycket för oss!

2010-02-12 @ 20:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0