-SUPERWOMAN-

2010-02-12 @ 16:51:32
Nu måste jag plocka fram lite superkrafter för att få ihop ett "superont-i-tänderna-gråt-barn" med ett
"magsjuk-i-båda-hålen-barn"!!Som sagt, jag ska leta i mamma-armarna efter superkrafterna ;)
 ..Nog för att det är supersynd om Vilmer när han mår så här men samtidigt så är det väl både KOMISKT och TYPISKT att när vi för en gångs skull hade fixat barnvakt i morgon för en barnfri storstäd inför visningen, ja då blir det inte som planerat..
Blir till o bara lämna Doglas till mor om nu inte han oxå blir dålig vill säga!!?? Vilmer får hänga här hemma med hinken redo när vi städar resten ;)

Nä, nu ska jag ta en rök innan nästa omgång, var bara tvungen att "fly" hit till datorn för en stund!!

Hoppas ni andra har en betydligt trevligare fredagskväll, jag längtar till pappan kommer hem i natt jag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0