-TASKIG UPPDATERING-

2010-02-11 @ 17:09:57
I KNOW!!!!!

Men igår bestämde jag mig för att ta en "don´t touch the computer evening" o bara lägga mig tidigt, å jag sov i sängen innan halv 10 faktiskt ;)

Idag har jag, pappan och Doulas vart till stan o lämnat in våra husnycklar inför visningen på söndag, det var vår lilla utflykt idag det..


En frysen pappa ;)

När vi kom hem efter den otroligt spännande utflykten så la vi lilleman o sen slängde vi oss själva på soffan o sov i nästan 2 timmar (skäms på oss)!! Sen var det bara skynda iväg o hämta hem den stora innan pappan skulle iväg till jobbet..

Ja, nu är det bara lek och underhållning som gäller fram till nattning, funderar på om jag ska hoppa in i duschen med båda två eller om Dogge glatt får sitta i sin stol o titta på medans jag o Vilmer blir rena!!??

Får se om jag hamnar här efter läggning eller om jag fortsätter mitt S.A.T.C beroende, helt sjukt, varje ledig sekund bara MÅSTE jag sätta på dvd´n ;)
Ok, nu ska det duschas här hemma!!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: mormor eva

Jag tycker det låter som en härlig , lugn dag. Kram.

2010-02-11 @ 19:10:29
Postat av: Johanna

Dom där två timmarna på soffan var nog säkert välbehövliga.......

2010-02-11 @ 20:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0