-VINGLAS NR 5-

2010-01-22 @ 21:58:00
*Snubblar över tangenterna*

..Nä men skämt å sido så är jag inne på vinglas nummer 5, så ha överseénde med stavningen ;)

Idag så åkte jag o barnen till Challan o fikade tillsammans med mamma o Sofie, mycket trevligt o det var verkligen en SUPERFIN lägenhet de köpt!!
Tack mamma för både bullar o semlor, sitter som en smäck runt min midja nu ;)
Kanske ska ta mig ut o knalla i morgon!!??

Vid middagstid så styrde vi Volvon hemåt igen, å väl hemma stod vinglasen uppfyllda, köttgrytan var färdiglagad, ljusen var tända.. Tror ni det värmer ett "mamma-hjärta"?? Det gjorde det iaf..

Eftersom båda grabbarna somnade i bilen hem så fick de var vakna till kl 19 idag, men det var bara mysigt att få sitta o mysa med Vilmer i soffan o kika på Bolibompa!!

Pappan var sjukt godissugen nu ikväll o vi hade inte en ynka godisbit hemma, det resulterade i att han ställde sig o bakade en kladdkaka ;) När den var klar så kastade vi ut den på trappen några minuter så den skulle stelna till, o i skrivande stund så goffar vi den utsökta kakan!!
*Tack habibi*

Nu ska jag vara lite social, ha en fortsatt mysig kväll ;)

(Parfymen kom hem i lådan idag och den var ingen hit på mig direkt, så nu är Guccin beställd istället)

Kommentarer
Postat av: linnea

Inte lite sugen man vart på kladdis då ;) Va mysigt att komma hem till färdiglagad mat och ett glas vin :) puss på er

2010-01-23 @ 07:09:38     URL: http://lissmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0