-VILL HA VÅR OCH SOMMAR NU-

2010-01-28 @ 11:45:18
Är faktsikt lite less på snö o kyla nu, är jätteglad att vi i år, äntligen fick en RIKTIG vinter men nu räcker det!! Nu vill jag ta av mig vinterjackan o kunna knalla ut i bara en tjocktröja!!
Vill att träden ska få en annan färg än snövita.. Men det kommer väl ;)

För övrigt så har jag så ont i ryggen att jag inte vet hur jag ska varken sitta, stå eller sova!!?? Somnade knappt fast jag till slut tog 2 insomningstabletter inatt, men det brukar gå över efter 3 dagar, jag får den här smärtan till o från..
"Ryggdoktorn" sa (för flera år sen) att det inte var något man kunde knäcka till när jag får så här ont, för det är nerverna som ligger i kläm, bara (ogilla) gilla läget o få dagarna att gå när smärtan kommer..

Pappan masserade mig både igårkväll o med tigerbalsam nu på morgonen, han är bäst min söta lilla snöröjare!! ;)

Han går för tillfället med snöslungan (lånad av Tommy o Vanja) här ute ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja säger då de, pojkar å maskiner :) men duktiga e dem :)

2010-01-28 @ 13:23:56
Postat av: Johanna

Ajdå! Låter inte bra det där med ryggen:( Var till min husläkare en gång pga min onda rygg, fick då veta av den skämtsamme farbror doktorn att det var entrecote det var fel på. Hoppas att det blir bättre snart för dig! Vi kanske kan ta en fika nån dag?Kram Johanna

2010-01-28 @ 15:27:14
Postat av: malin

stackare! =( verkar vara nått som går det där med ryggont..hoppas det blir bättre snart. puss

2010-01-28 @ 17:01:41     URL: http://replay.bloggplatsen.se
Postat av: Sussa svarar

Johanna: Entrecote var en fin benämning ;) Jag fikar gärna, kan vi inte höras på tele o bestämma dag och tid?? Kram tebax ;)



Malin: Ja, jag har läst att du oxa har problem där stackare :( Har det gett med sig någe, eller är det fortfarande lika illa?? Puss

2010-01-28 @ 20:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0