-VET INTE JAG-

2010-01-28 @ 20:00:46
Vissa dagar funderar jag på varför jag ens skriver blogginlägg, ta just den här dagen som exempel..
 
* Vad har hänt??
* INGET!!
* Vad har jag gjort??
* INGET!! 
* Vad ska jag då skriva??
* ??
Det ska väl inte vara så svårt att få till ett händelserikt liv, trots att man har 2 småbarn??!! Jo tydligen så..
Dagen har iaf flytit på över förväntan, barnen lekte riktigt bra med varandra hela eftermiddagen och ända fram till läggning, jag gillar såna dagar ;) Det är en fröjd för ögat o se när de har skoj tillsammans!!

Jag skulle ha pallrat mig in i dushen ända sen i morse men tror ni jag gjort det än?? Nepp, smutsen e kvar ;) Så det får bli precis innan läggdags så man åtminstone känner sig ren när man lägger sig!!

Jo, jag har ringt mäklaren idag förresten, jag är ju sjukt nyfiken på hur bilderna blev o hon hade fått de idag, så i morgon ska de förhoppningsvis dyka ner i min inkorg på mailen!! Hoppas vi blir nöjda, för det är väl inte direkt så fotografen kommer ut o gör om allt liksom ;)

Linnéa kom förbi en snabbis nu på kvällen, det va riktigt trevligt att få lite sällis så tack för att du kom ;)

Påbörjade ju lite solning nu i helgen som var men tror ni jag följt upp det med någe mera solning då?? Nepp, inte det heller ;) MEN så läste jag på Ninas blogg att hon satt o smörjde in sig med Brun utan sol i morse och kom då på att jag fasiken har en flarra jag mé!! Så jag funderar på om jag ska rota fram peelinghandsken o köra av fejset lite, för att sen smörja in mig med lite sådant fusk??!! För man vet ALDRIG när den här svettmorsan får för sig att slutföra solariesolningen ;)
Så får det bli, skattjakt efter handsken!!

Gokväll med er <3



Kommentarer
Postat av: linnea

De var så lite så, tack själv <3

2010-01-29 @ 10:50:39     URL: http://lissmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0