-VARföR kAN jAG iNtE-

2010-01-09 @ 06:27:35
Blir så less på min otekniska sida ibland *läs typ jämt*.. Jag kan blogga från mobilen men när det kommer till att lägga till bilder till det, är det helt kört.. Funkar INTE!! Hur jag än försöker!! Va upp vid kvart över 5 med den minsta men nu sover han igen.. Den stora sover oxå o pappan har åkt o jobbat, han valde att ta fredag kvällen hemma o istället köra ut lasset nu på förmiddagen.. Vet inte om han va så nöjd med sitt val eftersom den tråkiga mamman somnade efter ett glas vin på soffan igår kväll ;) Han tyckte nog jag va ganska tråkig stackarn.. Men för att skylla ifrån sig lite så måste jag säga att der faktiskt va evigheter sen jag somna på soffan senast ;) Ja, nu blir det väl en kaffe innan båda grabbarna vaknar igen.. Om nån e vaken vid den här tiden en lördag får ni gärna slå en signal, annars får ni sova så gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0