-*TRUMVIRVEL*-

2010-01-11 @ 09:18:11

Är så otroligt glad o tacksam över att ni läsare vill fortsätta läsa mina ibland smått innehållslösa inlägg!!
Har ju tyvärr inte möjligheten att se vilka ni alla är, vet att det är många fler än ni som kommenterar iaf ;) Nu har jag bestämt mig för att utse en vinnare vad gäller skrivandet av kommentarer, och nu kanske jag missar någon o det är absolut inte min mening men jag väljer iaf att endast välja 5 nomineringar
(de jag sett flest kommentarer ifrån)!!

Nu kommer de (i obetydlig ordning):

*Mormor Eva
*HO
*Vanja
*Johanna
*Linnéa'

Å VINNAREN ÄR!!!!!

*Trumvirvel igen*

Johanna!! '
Du
är nog min trognaste kommentator, tack för den tid du tar dig när du väljer att skriva i mina inlägg <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaaa, då var det jag igen då........Hahahaha, du é rolig du!! Men det ska erkännas att jag vart nog lite rörd oxå, fick en liten tår i ögat, typiskt blödiga mig va?? Vet inte riktigt hur jag ska ha tid att börja jobba sen igen, hur ska jag då hinna med alla bloggar och fejjan. Tycker faktiskt att det é kul att läsa om dig och din fina familj, du é ju en go tjej!! Kram på dej!! Å tack för det fina utmärkelsen!! Bockar å bugar!!

2010-01-11 @ 10:37:38
Postat av: mormor eva

Har tävlingen några priser...?

2010-01-12 @ 23:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0