-tjOlAhOPP-

2010-01-09 @ 18:21:32
..Tjolahej ;)

Underhålla lite barn står på mitt schema för tillfället!! Kände bara för att skriva ett par rader under tiden, datorn står liksom så bra till ;)
Båda grabbarna har under protest fått på sig sina natt outfitar, nu inväntar jag bara tiden för att kunna kasta in Dogges flarra i micron, sen är det KLARA FÄRDIGA ISÄNG MED DE BÅDA!!

Hade precis ett allvarligt snack med min äldsta gällande det här med att dela med sig av leksakerna, lillbrorsan vill kanske oxå få rota i leksaks lådorna UTAN att storebror är där PÅ EN GÅNG o sliter ifrån honom sin leksak..
Efter 3 tillsägelser har jag nu sagt till den stora att det inte blir någon bokläsning ikväll för hans del!!
Jag är hård jag ;)

Pappan är iväg ikväll o dricker öl med sin far, så jag ska roa mig kungligt med min lilla rödvinsbox ;)

Det finns så det räcker till eventuellt sällskap??!!
Om ni nu inte fattade, så var det en pik om att det skulle vara trevligt om JUST DU kikade förbi ;)

Åhh, nu e det äntligen tajm för flask värmning, så vi hörs då!!

Kommentarer
Postat av: vanja

ville komma och dricka vin, men kunde inte i dag :( Vi kan ta de mitt i veckan i stället he he eller...Då kidnappar vi linnea med :) Puss

2010-01-09 @ 22:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0