-täNk EftER iNNAN..-

2010-01-09 @ 20:25:32

..föR ViSSA SAkER äR SVåRA Att få OGjORdA


Fy, var man än vänder sig här i världen så finns det människor som väljer att leva sina liv i bitterhet o ensamhet..
Hur kan man välja bort vissa bitar ur ens liv, jag fattar inte??!! För mig är livet det absolut viktigaste som finns.. Alla prioriterar vi olika, det är bara så synd att det sårar andra människor på vägen, men jag är ingen supermänniksa (även om jag ibland skulle vilja vara det), så hur mycket jag än vill få människor att förstå o ta tillvara på det enda liv man har och allt som medföljer just det livet, så kan jag inte det..


Kommentarer
Postat av: Linnea

Man kommer nog aldrig förstå hur vissa tänker!!! Men man kan leva med kärleken som man har till varann även fast andra inte kan visa de, NI ÄR STARKA!!! Ni har såå mycke kärlek till varann och underbara barn!! Love you sweetheart, tack för att du finns!

2010-01-09 @ 22:21:13     URL: http://lissmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0