-tACk tjEjOR-

2010-01-04 @ 22:48:43
Tack tjejer för att ni kom, riktigt trevligt att ses så här spontant ;)



Blev både limpa o småfrallor bakta!!


Nu ska jag alldeles strax hoppa ner i sängen, ska bara kika klart på Paradise först (har inte sett det på år o dar, men jag råkade slå på det nu), såg precis det sjukaste jag sett i tv väg på lääääänge.. En av killarna gjorde "ni vet vad" med en tjej, för att lite senare (när den tjejen somnat) smyga in till en annan och göra samma sak med henne!!?? RIKTIGT JÄVLA VIDRIGT!!!!!
Förstå när hon ser detta nu eller när hon får reda på det, jag vet inte riktigt vad jag skulle välja att slå ihjäl den karl med, om jag var hon??!!

Ska fortsätta kika nu, spännande med catfight ;)

Kommentarer
Postat av: vanja

Super tack för allt :) de vart skönt att komma hemmifrån och umgås igen :)

Måste bli lita bättre på sånt här tycker jag.



Puss Vovven ;) Ha ha ha

2010-01-04 @ 23:06:58
Postat av: Linnea

Tack själv darling!!! Supermysigt att umgås så här med oss tjejor :) puss

2010-01-05 @ 00:44:05     URL: http://lissmyr.blogg.se/
Postat av: Sagas & Davids Mamma

Massa tack & bock för igår, huuuur mysigt som helst & välbehövligt för oss alla :D puss

2010-01-05 @ 10:59:53     URL: http://fruplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0