-SNART DAGS FÖR DAGIS-

2010-01-27 @ 08:19:02
Ja här valde minstingen att göra morgon 05.15 (BARA FÖR ATT jag valde att somna sent JUST igår..), så nu är alla påklädda grötätna o väntar bara på att klockan ska bli dagis-tid ;)

Efter lämnandet är det raka vägen hem och invänta fotografen som kommer idag, hoppas på bra bilder nu då!!
Sen får vi se vad som hittas på, har inga planer alls efter att hon fotat klart ;)

Det slog mig nyss att jag ska jobba nu i helgen, hade glömt det tills dess att jag kikade i kalendern ;) Ska bli riktigt skoj att komma iväg o göra nåt annat än hemmasysslorna!! Har inbokat jobb en helg i månaden framöver, najs ;)


Nähepp, nu ska jag börja plocka fram lite ytterkläder men vi höres lite senare!!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Klart det kommer bli bra bilder! Det kan nog inte misslyckas med erat fina hem! =)

2010-01-27 @ 09:56:37
Postat av: Tove

Hej, vill göra dig uppmärksam på barnklädsmärket Gangstar är ett varumärkes skyddat namn. Eftersom din blogg använder samma namn finns det risk för förvirring. Vi vill uppmana dig att byta namn på din blogg. Gör det så snart som möjligt och länka dina läsare vidare till den nya adressen.

Hör av dig om du har några ytterligare funderingar!

Mvh Tove Stenquist, [email protected]

2010-01-27 @ 13:02:33
Postat av: Sussa svarar

Pauline: Tack ;)



Tove: Har nu kontaktat PRV o inväntar Er varumärkesklass innna jag går vidare.. Du finner samma information i ett mail till dig..

2010-01-27 @ 14:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0