-SNARt äR jAG iNGEN dREAdbitCh läNGRE-

2010-01-03 @ 22:21:51
Snart snart så är "vi" *läs Linnéa* inne på dreadlock nr 3, alltså den sista!!!!! Ska bli mer än underbart att kunna massera hårbotten när det tvättas, o för att inte tala om att kunna borsta igenom HELA håret ;) Efter det blir det ett väl efterlängtat frisörbesök o kanske kanske en liten ny frisyr??!! Tål att funderas på.. Har iaf bestämt att 2010 ska innebära en uppfräshning av mitt yttre, slut på sunkmorse-stilen, grabbarna ska inte behöva känna att de släpat med en skogsmulle in på ica!! Nä, härmed lovar jag er en förbättring ;)

Kommentarer
Postat av: vanja

ja säger bara SILICONDROPPAR!!!! De vart de bästa på mig för att reda ut håret efter hårförlängningen som jag hade. Hoppas de gick vägen i alla fall. Tänkte på de, Ja hakar på ditt race om att förbättra det yttre. Vad sägs om att en kväll varje vecka så tar vi pantertanter alla tre oss i kragen och träffas över en flarra vin och hårinpackningar, ansiktsbehandligt osv....Hemma hos någon av oss? Låter de ok? Tjejkväll. Puss

2010-01-03 @ 23:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0