-SKRÄCKEN HAR LAGT SIG-

2010-01-20 @ 19:35:52
Åtminstone ett tag framöver!!
Var ju hos tandläkaren i morse o de tog röntgenplåtar för o kolla så det inte var nåt med porslinstanden o det var det inte vad de kunde se.. Det enda han kunde se var att jag hade en väldigt stor "ficka" mellan inplantatet o tanden bredvid o det måste ha kommit in något där eftersom tandköttet  var så rött o inflammerat!!??
Så numera har jag 2 borstar, en vanlig tandborste och en mini borste att ta just i den "fickan", men den fick ABSOLUT INTE nudda någon tand när jag borstar, så vi får väl se hur det går ikväll??

Han sa åt mig att boka en ny tid för uppföljning o full tandgenomgång samt en tandhygienist tid, men eftersom jag är rädd för att gå dit skyllde jag ifrån mig och sa att vi ville sälja huset innan, så att jag skulle ha råd att komma!! Då läste han i journalen om min rädsla o sa att jag skulle höra av mig när jag hunnit smälta det lite ;)

Annars idag så har det hunnits med storhandling på Maxi med Linnéa, uppackning av varor, hämtning på dagis o middagslagning, inte så värst mycket gjort med andra ord ;) Å vet ni, jag gjorde stekt potatis idag, gud så gott o det är ju underligt hur man kan längta o va sugen på en sån simpel rätt egentligen!!??

Nu sover barnen o pappan jobbar, själv har jag tryckt 3 st TREO hittills o hoppas att den förbannade huvudvärken ska försvinna!! Blir inte mycket nytta gjort ikväll, ska hänga tvätten när den är klar o sen ska jag fortsätta med mina fotoalbum så de håller sig uppdaterade ;)

Tänkvärt..
Glöm inte vem som en gång stått o torkat dina tårar, lyssnat på din sorg, givit dig råd, det är nämligen inge vidare snällt att besvara det med en fet spottloska!!
Tänk på det DU!!!!!




Kommentarer
Postat av: Pauline

Vad skönt att det inte va något "värre" =) Men jag förstår inte hur du ska kunna borsta utan att nudda tänderna :o Men han visade säkert

2010-01-20 @ 19:51:57
Postat av: Johanna

Skönt att det inte var värre med tänderna. Hoppas att det blir bättre nu då!! Det där sista "tänkvärda" lät inte bra:( Kram på dej!

2010-01-20 @ 20:07:50
Postat av: malin

har haft lite samma problem mellan två tänder hopplöst jobbigt å hälla på med.. hoppas problemet försvinner.



Ibland blir man nästan rädd för dina inlägg susanne.. ;) puss

2010-01-20 @ 21:11:33
Postat av: Vanja

Hej blekfis :) thihi...



Vad glad ja blev att du bloggar igen..:)

Spottloska..Ja du ja kan bar ainstämma i det tänkvärda.



MEN du nu kommer jag på lördag :) Puss

2010-01-21 @ 21:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0