-RÅTTAN-

2010-01-10 @ 14:09:32
Tror inte det finns nån med så här tråkig hårfärg som jag har!! Jag har inte ens nåt namn på min färg?? Den liksom bara ÄR.. Jag ska ju pallra mig till frisören nån passande dag, fick presentkort av min kära mormor på ett frisörbesök när jag fyllde, så jag blir inte ens fattig på kuppen ;)
Men när man har 2 barn så är det inte så lätt att få till det med en tid som passar dessvärre..
Men hursomhelst så vill jag ha nån slags färg i barret, å det hade jag tänkt fixa på egen hand (försöka iaf), även om det inte är så bra att hålla på med "hemma produkter" så får det nog bli det ändå!! Jag vill fixa färgen innan klippningen oxå, för det tror jag de gör hos frisören oxå, färgar innan klippet alltså ;)

E det nån som vill med in till stan senare o införskaffa lite färger kanske??
Vi kan ju leka färgtanter ihop sen, och hjälpa varandra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0