-PAPPAN O VILMER PÅ HAL IS-

2010-01-10 @ 12:41:13
Pappan o Vilmer drog iväg till Sala för ett tag sen, det var tydligen nån is-körning där idag!!?? Fråga mig inte HUR de skulle köra men det skulle lekas på nån is iaf, och pappan hoppas nog på att få "leka av sig" i den medföljande Cosworthen ;)

Dogge (eller Gogge som Vilmer kallar honom) och jag sitter här på vardagsrums golvet o gör absolut ingenting, han leker lite med Vilmer saker (nu får han ju det ifred) och jag sitter bara här o ser allmänt dum ut ;)
Har fortfarande nattkläderna på mig, lustigt det där, man fixar alltid iordning barnen på morgonen men en själv går omkring o ser ut som nåt katten släpat in!!??

Tror att jag ska ta tag i tvättstugehyllorna, det behöver rensas en hel del där, blir lätt en avlastningsplats där all möjlig skit hamnar tyvärr..
Ska väl underhålla den här lill grabben till läggning först bara, så får vi se om jag gör ett ryck sen ;)


Vill passa på att tacka för alla era tips om Douglas rum, men det var nog bara Therese som FAKTISKT svarade på  mina dilemman, så extra tack till dig ;)

Till Therese: Vi fick höra att det främst gällde foton sm tex bröllopsfoton, om det var ett par på barnen gjorde det inget, men jag kommer nog bara ha kvar barnfotona i hallen o så blir det Mannerstål porträtt i ramarna inne i Dogges!! Sen håller jag med dig om att bara behålla de 2 vita mattorna, hade vart bäst med röda o vita men nu när inte den röda fanns så blir dog det bästa resultatet ändå att skippa den svarta!!??
;)

Nä, nu är han mindre nöjd så det är bäst att jag bjuder honom på min uppmärksamhet en stund!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ingen orsak, bara glad om jag kunde bidra med något! Lösningen i ramarna blir ju skitbra. Är ju som sagt var inte kul att lägga ner en förmögenhet på det bara för att man ska sälja. Dessutom blir ju bilderna bra att använda i Dogges nya rum. Lycka till med allt!

2010-01-10 @ 18:50:25     URL: http://morslillafreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0