-NERVöS X 2-

2010-01-07 @ 21:43:36
Efter att ha läst ett mail jag fick tidigare idag, så är jag nu lite smått rastlös o nervös, skulle kunna lägga till stressad där oxå.. Känner även lite nervositet över ett mail som Robin nyss klickade iväg..
Håller tummarna för både mailet jag fick, OCH det pappan skrev!!!!!

Kanske återkommer med mera information gällande mailen senare, men just nu tror jag det är bäst om vi är nervösa i hemlighet..

Snart blir jag hämtad av Vanja, vi ska ut till henne o kika igenom en massa kläder, alltid skoj o se vad andra inte vill ha längre.. GAMMALT för henne, NYTT för mig ;)
 
Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jamen, så här kan du ju inte göra!!!!! Jag blir ju toknyfiken!! Kläm fram det nu då!!

2010-01-08 @ 10:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0