-NÄ DET VAR INTE BÄTTRE FÖRR-

2010-01-19 @ 17:52:34
;)



Hittade den här fräcka bruden som jag tyckte var såå snygg när hon uppträdde, jag minns att jag ville se ut som hon när jag blev stor ;)
Jag skulle väl fylla 7 och hon var 16 tror jag, samma år hon var med i melodifestivalen (vill minnas att det var en del tjafs om huruvida hon skulle få va med eller ej, eftersom åldergränsen för att få delta var 16 o hon hade nog inte fyllt det ännu??!!)
Hur som helst, så vill jag nog inte se ut som hon idag ;)
Men å andra sidan så var min största dröm när jag var liten, att mina fötter skulle växa fort, så att jag snart skulle kunna låna mormors JÄTTEFINA KLACKSKOR *hahaha*..

Nä, det är bättre nu va ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahahahahaha!!!!!! Dom axelvaddarna går inte av för hackor.........

2010-01-19 @ 22:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0