-KATASTROF-

2010-01-11 @ 17:06:53
!!!!!
Don´t need to say more :(

Varför varför ska det ALLTID gå snett när jag ska försöka göra nåt på egen hand för??
Mitt hår ser ut som en topé (stavning??), allt det ljusa hamnade upptill o sen blev det typ ORANGET :( Jag valde ändå en brun färg med lite ljusa slingor på det, men det finns inte en tillstymmelse till brunt!!??

Sen ska jag villigt erkänna att jag applicerade slingorna på helt fel sätt, jag läste inte HUR man skulle göra, så där får jag skylla mig själv!!
Försökte ta en bild på det nu när det är torrt, för att ni skulle få se katastrof-resultatet men jag fick inte till det så det syns tyvärr..

Jag har iaf ringt o bokat en tid hos frisören redan kl 09.30 på onsdag, hoppas de kan hjälpa mig nu..

Men TACK söta Linnéa för din tid o hjälp med färgningen iaf, det är JAG som är en världelös människa när det kommer till "göra om mig" försök :(


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är INTE värdelös!! Shit happends, somtimes it works, sometimes it wont! Puss på dig hjärtat, jag hoppas de blir som du tänkt dig sen hos frissan <3

2010-01-11 @ 18:31:05     URL: http://lissmyr.blogg.se/
Postat av: Johanna

MEEEN! Du é ju INTE värdelös!!! Ibland blir det bara inte som man tänkt sig:) Du é skitsnygg hur du än ser ut, SÅ DET SÅ!!

2010-01-11 @ 19:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0