-JOBBADE IDAG-

2010-01-30 @ 19:08:12
Jaa, å det var så underbart att komma ifrån hemmet o utföra ett "riktigt" arbete, för trots att hemmets alla måsten sköts här hemma så går de liksom av bara farten så ibland är det skönt att få arbeta utanför, känna att man "kan" nåt annat ;)

Först var det rätt tomt i butiken vilket jag tyckte var rätt skumt med tanke på att det ändå är löningshelg, men vi fick veta att det var totalt stopp på 55:an pga en olycka, därför blev alla bilar omdirigerade o det var en hel del köer.. Sen släppte det mitt på dagen o kom kunderna!!
Gällande olyckan som inträffade idag, så tycker jag bannemig de ska ta o fixa vajer-räcken där nu, för på
1 månad har det vart 4 frontkrockar JUST där de smällde idag och flera döda..

Vill visa upp DAGENS SÖTASTE KUND!!

..Han var även en av mina STORKUNDER ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0