-JAG ÄR SLITEN-

2010-01-16 @ 22:27:15

Gokväll på er ;)

Fyy, ikväll känner jag mig toksliten o trött, fattar inte hur man kan bli så trött av att åka lite bil o springa in i lite butiker??!!
Börjar väl bli gammal o pallar väl inte med det stressade trycket längre ;)

Pappan har vart jätteduktig o pulat med vindstrappan hela dagen, så nu är den fit for fight, jag har bakat lite muffins med Vilmer o försökt leka med en liten kille som har världens ondaste mun för tillfället (Dogges alltså, han har fler tänder på G..)..
Å efter muffinsbakandet, lekandet, lite lunch o vila, så for jag o Vilmer iväg till stan för o köpa lite billiga barnmatsburkar på ÖB men det visade sig tyvärr bara vara 5 månaders o 12 månaders burkar, alltså inget för "Gogge"..
Så då blidde det en väng in på Plantagen för o kika lite istället!!
Roadtrippen tog inte slut efter den affären heller, utan sen åkte vi direkt till Knivsta o hämtade upp "rekvisita" hos både mamma o syster, hann iaf med en snabb kopp kaffe hos syster innan det var dags att skynda hem o äta middagen!!

Idag hade jag noll inspiration OCH noll lust för matlagning, så idag slog vi faktiskt till med pizza, SJUKT JÄVLA gott var det vill jag lova!!!!! Vi kom fram till att det är prick 3 månader sen vi åt det, senast var dagen efter min 30-årsdag ;)
Men den som väntade på nåt gott.....

Sen var det bara att natta 2 trötta men glada grabbar!!

Tror att jag hade kunnat somna själv om jag hade lagt mig med de, men jag höll mig vaken o drog ner till Linnéa på lite the istället eftersom hon var gräsänka ;)
*Tack för fikastunden gumman*

Nu är jag inne på vinglas nr 2 och ska alldelles strax bädda ner mig o pappan i sängen så vi får sova lite i natt ;)


Kommentarer
Postat av: HO

Sorry att jag missade ditt samtal idag. Har en så världelös lånetelefon (min är inne på reklamation) med krass ringsignal och allt. Såg det senare på kvällen, men antog att du hade tänkt komma förbi och kika på stolen. I morgon är vi hemma hela dagen (som det ser ut nu iaf). Har jag tur ska jag till västerås i ett ärende i morgon, men det vet jag inte än... Ring mig i morgon om du har tid att komma förbi och kika. =) Kram kram

2010-01-16 @ 23:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0