-HO HO HO-

2010-01-26 @ 23:24:11
..Sover ni??

Ledsen att jag inte skriver förrän nu men jag har bott i köket med mobilen fastklistrad på örat sen grabbarna somnade vid halv 7..
Tiden går fort när man har skoj ;)

Idag tog vi tag i städningen på nedervåningen o efter det stod handling på "att-göra" listan o eftersom jag STARKT ogillade tanken på ett nerflottad stek-os i köket (nu när vi fått det så rent o fint), så blidde det en kombinerad middag på Donken i samband med inköpen!!

Nu är kyl o frys iaf uppfyllda o jag har påbörjat en sk. meny utefter det NI skrivit
*tack igen för att ni tagit er tiden*, lovar att skriva hur slutresultatet blir, när jag är "färdigskriven" ;)

Pappan jobbar kväll i vanlig ordning o jag har kvällen till ära tagit mig ett glas rött men det är BARA för att boxen måste ta slut ju ;) Man har alltid saker att glädjas åt i livet, trots motgångar o missöden..
Jag väljer att skåla för framtiden, senast idag sa både pappan o jag att vi längtade till Knivsta o till ett "nytt liv"!!

UT MED DET GAMLA OCH IN MED DET NYA!!

Jag älskar den mannen så det gör ont ibland, ringde honom nyss på jobbet för att säga det.. 
 

Nu blir det sängen för mig, borde blitt tidigare men nu är det gjort ;)

Sov gott med er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0