-HAIR PICS-

2010-01-13 @ 18:46:42

..Här kommer resultatet!!

Jag är nöjd ;) Hade kunnat vara lite lite skarpare kontrast i det röd violetta men annars är färgerna kanon.. Överhåret är i kall röd/violett o underhåret är mörkbrunt..
Det ser lite rödare ut på korten, än det är i verkligheten!!

(Fotograf Sanna Plahn)

*Tack för fotohjälpen*


Sida 1


Sida 2

Baksida utan "rufs"

Baksida med "rufs"

Håret är alltså i 3 olika längder kan man säga, längst på ena sidan, kortare på den andra sida o riktigt kort o spretigt klippt i bakskallen ;)
Hoppas inte jag kommer reta mig på min lugg bara, får använda spännen där till vardags, jag kan inte komma på nåt annat att göra med luggen till den här frisyren eftersom jag inte kan ha "riktig lugg" o att klippa till det som en tuppkam till den här frisyren skulle nog inte göra sig!!??

Hur man än vänder sig, så har man alltid luggen fram ;)

Återigen tack Sanna för fotohjälpen o tack för att ni kikade förbi på kaffe idag ;)


Kommentarer
Postat av: Vanja

Snyggt!! Hoppas du e nöjd, gumman. Puss

2010-01-13 @ 19:25:55
Postat av: Sofie

Skit snygga färger!!! En riktigt cool frisyr som du kan göra mycket med!! Puss

2010-01-13 @ 19:45:58
Postat av: Therese

Nice! Hoppas du känner dig nöjd! Hur gick det med den så kallade förklaringen!? ;)

2010-01-13 @ 20:01:11     URL: http://morslillafreja.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skitsnyggt!!!!! Det vart ju kanon, jäkligt tuff frisyr m fina färger.

2010-01-13 @ 20:15:56
Postat av: Linnea

Fan gumman va nice :) löööve färgen på håret ;) vill oxå förnya mig!! puss på dig!

2010-01-13 @ 20:16:57     URL: http://lissmyr.blogg.se/
Postat av: mormor eva

Jättesnygga färger, men hur ser du ut framifrån? Om jag får säga vad jag tycker, så e du finast naturell!!!! Fast jag vill gärna se frisyren i verkligheten, alltså framför mig.

Kramar.

2010-01-13 @ 20:27:48
Postat av: lisa

Riktigt riktigt snygg frisyr!! väldigt lyckat

2010-01-13 @ 21:36:24
Postat av: Sussa svarar

Tack för alla kommentarer om håret ;)

Känner mig så fruktansvärt sunkig o blek, därav att jag inte tog nån framifrån bild med hela osminkade fejjan :(

Kommer kanske en annan dag!!??



Therese: Jo det gick fint, vi förstod varandra ;) Tack för beskrivningen ;)

2010-01-14 @ 12:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0