-GOD MÅNDAGMORGON-

2010-01-11 @ 07:57:00

God morgon på er!! Har ni sovit gott?? Hoppas det iaf ;)
Fråga mig nu då, fråga mig!! ;)

Lite FÖR bra tror jag, Douglas sov nämligen ända till halv 7 idag!!!!! Det är helt sjukt vad 2 timmar extra sömn, kan göra med en.. Han vaknade till o skrek vid 01 i natt och hemska jag lät han skrika till han somnade om igen.. Ni kanske tror att Hitler är mitt mellan namn??!! Men det är nämligen så att vi lärt oss här hemma att det inte är någon idé att ta upp honom ur sängen, då tror han bara att det är morgon o blir ännu svårare att söva om.. Så han skrek i ungefär en halvtimme, innan han till slut somnade om igen!!

Vilmer stackarn låg i rummet bredvid o sov som en stock, trots hans brorsas vrål.. Trodde flera gånger att han skulle väcka Vilmer men faktiskt inte..

Annars så är frukosten avklarad här hemma för båda barnen, dock inte för mig eftersom jag måste vara vaken ett par timmar innan jag kan stoppa i mig nåt annat än kaffe ;)
Pappan sover (gott hoppas jag) där uppe, det är hans tur med sovmorgon idag!! Sen står kvällsarbete på hans schema den här veckan!!

Hoppas ni mår bra och att ni får en bra måndag <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Godmorgon!! Skönt att ni har fått sova i natt, tror jag lämnar över min lillfis till er på en liten shn kur. Ni verkar duktiga på det!! Jeppe har haft en riktig snuttperiod ett tag igen men i natt sov han faktiskt riktigt bra;) Önskar han kunde börja sova hela nätter nu...............Hoppas att det fortsätter att funka m. Dogge. Ha en bra dag! Kram kram

2010-01-11 @ 09:03:40
Postat av: Sussa svarar

Johanna:

Ja tänk vad man kan uppskatta sömn när man inte får tilräckligt av den ;)

Å de nätter man väl får det, känner man sig så lycklig!!



Hoppas det gick bra med sotaren i morse ;)

Ha en bra dag ni oxå!!



Kramar

2010-01-11 @ 09:30:39
Postat av: pauline

Jag tycker då inte du är en "hitler", det är helt rätt att låta barnen skrika ibland! Förr funka det för oss med, låta Lukas skrika tills han somnar om, men numera funkar det inte alls =( Eller gjorde inte, kanske ska ta och återinföra det! Vissa nätter vaknar han och skriker sig blå, så då är det bara att ta upp han till sängen och han somnar om nästan omgående. Tyvärr får en annan inte sova så bra istället =/

Men skönt för er att det gått bra med dogge =) Och hoppas det fortsätter! Jag tillhör en av dom troga läsarna till din blogg, och jag måste säga att jag tycker då inte alls den är tråkig! keep up the good work! ;D

2010-01-11 @ 12:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0