-GOD KVÄLL-

2010-01-14 @ 20:45:55
Halloj ;)

Äntligen är det kväller, jisses vilken tuff eftermiddag jag haft med min grabbar!!!!! De var till salu båda 2 kan jag lova mellan halv 3 o halv 6 ikväll, men sen var det som att trycka på en knapp, för prick halv 6 skrattade båda som om inget hade hänt??!!
Ingen idé att spekulera i vad det var som var fel, bara uppskatta att de blev glada o nöjda igen ;)
Ska inte va lätt jämt inte..

Pappan entrade dörren strax innan barnen skulle i säng, så han hann med att pussa de godnatt (eller rättare sagt, han ringde hem o bad mig hålla de vakna, för att han skulle hinna hem o göra det)!!

Just nu meckar han på nya handtag på alla tvättstugeskåp, så tvättstugan ska se lite trevligare ut inför försäljningen, å ibland är det just "det lilla" som gör stor skillnad för ögat ;)

Själv sitter jag bara o slappar i väntan på att han ska bli färdig med sitt meckande, för när han är klar så ska vi slå på den sista Falk filmen..

Får väl surfa vidare under tiden då ;)

Ta hand om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0