-FOTAT O KLART!!-

2010-01-27 @ 20:19:32
Ja i morse var hon här o fotade, dirigerade oss att flytta vaser åt höger, flytta vaser åt vänster osv ;) Men jag hoppas resultatet blir bra nu, återstår att se nästa vecka när den kommer ut på Hemnet!!

Mjukisbraxorna har vart på all day loong.. Har inte gjort så mycket mer nytta än att laga ytterligare några burkar käk till Dogge, fan det tar sig med att fylla upp hans hemgjorda "matfrys", känns najs att hålla de kostnaderna nere iaf!!

Vilmer fick hjälpa mig med middagslagningen idag men han diggade inte såsen, den gled ur hans mun lika snabbt som den kom in ;) *Hahaha*, men jag är glad om han smakar iaf, stenbitsrom är kanske inget för en barnmun??!!
Douglas fick hjälpa till med disken istället, han satt på diskbänken o klappade händerna (på sitt sätt) till det stänkande vattnet, fattar inte hur han kan tycka det är så skoj?? Hans favoritsysslor för tillfället är att dansa till Bamse remixen på Youtube o att sitta o titta på mig när jag handdiskar ;)

Pappan är iväg och jobbar i det här snökaoset stackarn, kan inte va skoj att ha ansvar över 25,5 meter i det här väglaget.. Han fick med sig Tommy som sällskap iaf, å det livar ju upp vilken trist dag som helst ;)

Nu ska jag göra kväller i soffan, tänkte kika på en Wallander film som jag spelade in förra veckan!! Lär nog somna efter 5 minuter men då vaknar jag iaf när pappan kommer hem, så hinner vi prata lite innan "den riktiga" läggningen ;)

Sov gott med er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0