-fiNNS dEt fiNA PERUkER??-

2010-01-03 @ 20:37:36
HJÄÄLP!!!!! Jag har dreads å då menar jag dreads!! Allt mitt egna hår har nu blivit till 3 stora dreads kockor.. Jag som tyckte jag skötte mina förlängningar enligt boken :( Sitter just nu hos Linnéa på hennes golv, medans hon kämpar med balsam spray o kam för att försöka få ut hårstrå för hårstrå.. Själv kikar jag på rakapparater o olika peruker på nätet!! Ringde även min man nyss o frågade om han skulle ta ut skilsmässa om jag rakade mig?! Fick absolut INTE till svars som tur va o han sa även att det fanns många snygga rakade frisyrer.. Jaja,ska lägga ifrån mig mobilen nu o va lite social med frisören ;) Håll tummarna att detta går vägen!! Puss på er alla med hår :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0