-då VAR dEt MåNdAG iGEN-

2010-01-04 @ 12:13:25
Halloj!! Börjar med at återigen säga hur otroligt lycklig jag är över att kunna dra fingrarna genom håret

*jublar i min tysthet, eftersom barnen sover*!!

Så tack söta, snälla, underbara Linnéa för hjälpen, det krävdes en hel del tålamod för att göra det du lyckades med igår ;) Kom hem efter midnatt i natt o kände mig lite små stressad att somna iom att Dogge säkerligen skull ta o börja vakna runt 04, men ICKE det.. Han sov ända till 06.05!! Då fick han lite mat o blöja innan vi lekte en stund, sen la jag honom igen vid halv 8 (passade på att lägga mig själv igen då) o han sov 2 timmar till ;)

Pappan o Vilmer gick upp strax före 8 men de väckte inte mig när Douglas vaknade igen så jag vaknade av mig själv kl halv 11 *skämdes en del då, kände mig lite slapp o dålig*..
Men nu är jag vaken o barnen sover igen, pappan sitter vid burken o jag har precis pratat med mäklaren, nu är det lite ändrade planer, huset kommer att komma ut lite tidigare än vi trott från början!! Bara hoppas att detta går vägen , ska modigt erkänna att jag har en oroande liten klump i magen, för tänk om vi inte får det sålt??!! Inte mycket att spekulera i, bara vänta o se ;)

Pappan ska jobba kväll denna vcka, så han åker väl om en timme ungefär o själv har jag ingen aning om vad jag o grabbarna ska göra?? Funderar iaf på att bjuda hem lite flickor på thé-mys ikväll så inför det borde jag baka lite bröd..
Å jag skulle ju ta tag i mitt skogsmulle utseénde ja, undrar om jag ska inviga det lovandet med en dusch kanske ;)

Kommentarer
Postat av: mormor eva

Nästa gång du får för dig att göra hårförlängning, ska jag påminna dig.......KRAMAR!

2010-01-04 @ 22:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0