-bjUdER På Ett Got SkRAtt-

2010-01-06 @ 12:27:25
Funderade ett par dagar på om jag verkligen skulle skriva det här, men efter någon dags tänkande tyckte jag att ni behövde få er ett gott skratt ;)

Häromdagen skulle jag ta en dusch o barnen var inte allför pigga o glada eftersom klockan var efter middagstid, men jag kände mig smutsig o ville ta en iaf, så jag placerade Dogge i matsolen o bad Vilmer stå bredvid honom o leka med badankorna så att han skulle hålla sig sysselsatt (de var alltså inne i badrummet med mig)..
Jag börjar klä av mig o när jag tagit av mig mina underbyxor tittar Vilmer underligt på mig, pekar på min "mittregion", ler o utbrister VOVVE!!!!!
Först funderar jag på om han hade tagit med sig sin nya hund han fick i present in i badrummet, men inser rätt snart att det är just min sk behåring som han nu tror är en hund!!??
Och observera att jag faktiskt hade skött mina kvinnliga åtagande va gäller att hålla "fint" där, men det var tydligen för mycket vovve för Vilmers smak ändå!!

Tänk bara när han kommer till dagis o berättar att mamma har en vovve innanför trosorna!!??
Roligt med barn, nästan jämt ;)

Kommentarer
Postat av: Vanja

Vov Vov ;)

2010-01-06 @ 13:36:15
Postat av: Sofie

Hahahaha!!! Var det en liten Chihuahua eller en STOR Rottweiler??!! ;) ;) ;)

2010-01-06 @ 13:42:24
Postat av: Linnea

Haha så störtskön Vilmer är ;)

2010-01-06 @ 13:53:37     URL: http://lissmyr.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jasså, du har tagit DET pepparkaksmåttet;)

2010-01-06 @ 15:10:10
Postat av: kristin

ha ha ha va skön han e!! va go du e som bjudit oss på ett skratt....kram ;)

2010-01-06 @ 22:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0