-bEbiSEN äR hEMMA iGEN-

2010-01-02 @ 20:49:43
Nu är vår minsting hemma hos oss igen, men nu längtar man efter den stora istället.. Konstigt det där, 5 minuter efter att man lämnat iväg barnen så vill man hämta hem de igen, men jag antar att det är det som kallas föräldrarskap ;)

Efter hämtningen respektive lämningen så for vi direkt till VÄRLDENS tråkigaste butik, IKEA!!!!! Jag fattar verkligen inte hur man kan gilla att gå där??!! Känns som om de haft samma sortiment sen de invigdes för typ 100 år sen!!
Jo visst har de nyheter, men allting hos de känns ända så mycket "IKEA", att de inte känns nya om ni fattar!!

Blev iaf 2 krukor o 4 växter, plus att jag handlade lite till Linnéa som hon passade på att beställa när jag ändå var där ;)
Sen blidde det en runda till apoteket o även en snabbis in på Biltema, där Dogge fick testa på en sittning i varukorgen som storebrorsan gjorde när han var liten ;)


(Favorit i repris..)

Å nu har vi hunnit städa ut julen oxå, känns skitbra att allt är ute!! Gillar det nästan mest innan julen, sen när jul o nyår är över får inredningen gärna återgå till det normala igen ;)

Pappan åkte precis ner till Johan för att hjälpa honom med bilen medans jag sitter o inväntar Linnéa för lite thé sällskap!!

Trevlig kväll!!
Å vet ni, DÖM INGEN innan ni tittat efter era egna fel o brister, det är lätt att bli hemmablind som man brukar kalla det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0