-BAD DAY-

2010-01-14 @ 12:21:04
Idag har jag en riktigt kass dag!!
Tittade mig i spegeln i morse o fick en smärre chock.. BLEK, MÖRKA RINGAR UNDER ÖGONEN, ja allmänt sunkig o allt annat än tjusig.. Fällde tom några tårar för mig själv inne i badrummt, jag tycker verkligen inte om mitt yttre när det går  så här långt med blekheten!!
Gick iaf o hämtade "första hjälpen väskan" (sminket), o fixade lite make för att åtminstone se levande ut!!

Nu ska här bli lite solande framöver, så man får tillbaka lite självförtoende för det här funkar inte!!

Kan kanske upplevas som ytligt, men man måste faktiskt få trivas med sitt yttre oxå.. ÄVEN om skönheten sitter på insidan..


Annars så har jag hunnit med o haft tanterna här på morgonkaffe, fikabesök av Zara o Algot och sorterat en massa tvätt ;)
Nu sover lill pajsaren o jag klurar på vad jag ska fixa för middag ikväll??!!

Hoppas ni mår bra o har en bra dag <3

Kommentarer
Postat av: Vanja

Man tycker inte alltid om sig själv och sitt yttre, Men du är vacker, vacker NATURELL och vacker med SMINK och det är det inte många som är. Så nästa gång du tittar dig i spegeln säg : JAG är vacker. För det är du gumman.

Men som sagt man tycker inte alltid om sig själv OAVSETT vad andra tycker! Puss Gumman

2010-01-14 @ 16:20:19
Postat av: mormor eva

Du kanske har den dåliga veckan...?

2010-01-14 @ 19:59:32
Postat av: Sussa svarar

Vanja: Tack fina du, ska försöka komma ihåg att göra det framför spelen i morgon bitti ;)



Mamma: Du brukar ha rätt mor när du gissar på den veckan, men inte denna gången tyvärr.. Har nyss haft ;)

2010-01-14 @ 20:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0