-MYCKET KLÄDER BLIRE-

2010-02-02 @ 08:34:33
Vilmer är dushad, båda barnen är frukostätna o påklädda, jag har sorterat båda pojkarnas garderober på morgonen och jag säger bara.. MYCKET KLÄDER BLIRE!!

Halva Dogges garderob har han inte ens hunnit använda än, men som tur är så har det inte hunnit bli urvuxet iaf ;)
Vilmer därimot, han måste ha käkat stereoider under jullovet, för han har gått från att kunna ha strl 86 (iaf på vissa plagg), till att inte ens komma i ett enda 92 plagg??!!
Nu är det BARA 98 som får hänga kvar i hans garderob..

Alldeles strax så ska vi bege oss till dagis med en trött Vilmer å så fort jag kommer hem måste jag sätta igång med lite brödbak eftesom vi bara har en halv limpa kvar ;)

Men är det nån som är kaffesugen så är ni mer än välkomna, bakade lite chokladbollar igårkväll (Johan o Linnéa kikade förbi sent igår mellan sina flyttlass, så jag tyckte de behövde lite gott till kaffet) så jag har TILL OCH MED fikabröd idag ;)

Nej, på med vinterkläderna o ut till bilen var det!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Synd att jag inte såg tidigare att du ville ha fikafrämmande, då hade jag å Jeppe kunnat tittat förbi en sväng:) Kanske kan ta det nån dag nästa vecka? På måndag ska vi till BVC, men det är tidigt på morron, vid halv 9 ska vi vara där. Vi hörs!! Kram kram

2010-02-02 @ 20:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0