-LITE FRÅN HELGEN-

2010-02-01 @ 08:36:33
(Jag köpte skorna btw ;) Å för er som undrade så kostar de BARA 295 ut till kund o finns att köpa på Var Dags Rum i Örsa)

Nu har jag jobbat klart för denna helg, men jag har redan fler jobbhelger inbokade ;)

Fick besök av syster o Björn när jag kom hem igår o de stannade kvar på lite mat oxå, jättekul att de bara kikade över!!
 
Haha, ser nästan ut som om blomman tillhör pappans hår eller nåt ;)

..Längtar tills på torsdag då syster o Björn ska på UL, ska bli spännande o se om de kan se könet (men hon har LOVAT att ringa direkt när det är klart) !!

*Tack för ert sällskap igår*

Kommentarer
Postat av: charlotte

tack själva:) det va super trevligt!! och tack för god mat:) puss puss

2010-02-01 @ 10:46:59
Postat av: mormor eva

Jag håller med om blommorna i Robins hår, haha.

2010-02-01 @ 20:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0