-KUNDE INTE LÅTA BLI-

2010-02-03 @ 14:57:30
Hallojsan ;)

Här sitter vi o sitter jag o Vilmer medans Dogge sover en sväng ;)
Jag o Douglas var in till stan på förmiddagen o mötte upp Sanna o David, vi strosade omkring på Maxi en stund o sen knallade vi in på Lindex för o kika lite på rean.. *Tack för en trevlig stund
Mm jag vet, skulle ju inte handla mera till barnen men jag kunde inte låta bli när jag hittade de här rock jeansen till Vilmer för BARA 69 kr!!!!!

Bra pris va??!!

Annars sitter jag bara här på golvet o väntar på att huset ska läggas upp på Hement men fan det kommer ju aldrig :(

Hörs senare, det luktar skit här bredvid ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skitcoola brallor och verkligen bra pris!!

2010-02-03 @ 20:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0