-GOD MORGON-

2010-02-04 @ 06:58:58
Det är tidigt men jag säger GOD morgon ändå ;)

Här hemma har jag inte hunnit bestämmma än, om Vilmer ska gå på dagis eller ej??!! Jag har nämligen ingen bil att köra båda barnen i o jag antar att det inte är plogat så bra på gångvägen ner (i vanlig ordning), men jag ska dubbelkolla med pappan när han vaknar om hur det blir med besiktningen??!!Lär visa sig hur det blir för i såfall lär jag ju ringa till dagis snart och meddela det ;)

Gårkvällen bestod av just ingenting, jag bakade faktiskt en likadan limpa till, den var (om jag får säga det själv??) HIMMELSKT god, vilket resulterade i att jag o pappan åt upp halva den första limpan i förrgårkväll ;)
Men nu finns det en till!!

JOO, jag bokade en massagetid igår oxå ;) Fick 2 stycken presentkort på Harmony Spa i 30-årspresent, så nu tyckte jag det var dags att utnyttja de!!
Så på tisdag kl 10 så blir det först en helkroppsmassge och sen även bryn o fransfärgning (inkl plock av bryn), LYXIGT värre, det är ju just vid prentkorts tillfällen man unnar sig såna här saker ;)

Nu kom pappan ner, får se när Vilmer behagar vakna då!!

Puss o hej leverpastej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0