OFRIVILLIGT GYTTJEBAD!!!

2009-09-29 @ 20:17:08

RoBiN GäStBloggar

Har ni någonsin provat att bada ofrivilligt gyttjebad? Me have!
Min käre Fluffy Cheek tappade upp ett varmt bad till mig och Rackarn (den minsta i syskonskaran).
Jag looovar att det var varmt! Tog 1 timme 17min samt 28sek att kliva i och lika överdrivet kort tid att kliva ur! Rackarn viskade nämligen med ett leende "Du har nåt bakom ryggen farschan" och visst, där flöt fyra bastanta grabbar runt och färgade badkarskanten. Tyckte att vattnet började bli lite grumligt men trodde ju givetvis att det var den sista bortskrapade skorven som lagt sig på mina ögonfransar. Nåja nästa gång vi badar tar jag med hoven. SHIT HAPPENS!


Precis som en vikingline båt, man ser inte hur djupt den går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0