-VAd bLiR dEt föR MAt??-

2009-09-28 @ 15:40:30
Känner mig jättelat idag, har inte tinat nånting till middag, jag har inte ens funderat över VAD vi ska ha till middag!!?? Kanske borde det, om det ska hinna tinas ;)
Vi kom hem för nån timme sen o nu sover Douglas efter att ha bjussat på ett ganska kraftigt bajskalas ;) Å kort därefter bestämde även Vilmer sig för att bajja ett par gånger efter varandra!! Såå skoj e det inte at byta blöja, hellre att allt samlas under ett å samma tillfälle, men det tyckte inte han.. Fattas bara att jag skiter i brallan nu oxå, så e det komplett ;)

Vilmer sitter och gungar på sin älg o sjunger ;)

Fundera över maten då?????
E inte ens sugen på nåt speciellt men jag vet att hemlagad pizza alltid e upskattat av de andra, så det lutar åt det tror jag!!

Hej svejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0