-tRiSt idAG OXå-

2009-09-23 @ 21:50:12
Förlåt, men här kommer ÄNNU ett inlägg med ett godnatt!!
Har fått feber igen o känner mig lite ynklig.. Lite extra när man e gräsänka oxå, som jag e varannan vecka nu, då min karl börjat jobba skift igen :(

Man e glad alla kvällar när grabbarna somnar direkt, va som sagt lite (rätt massa) jobbigt igår när Vilmer vakna varje kvart av nån konstig anledning?? Om han fortfarande skulle ha ont i munnen borde han väl ha det hela natten igenom eller åtminstone visa några tecken på det även på dagen men då har han vart precis som vanligt, kanske var mardrömmar??!! Å lillskiten, han fick sin första smakportion igår med potatis o palsternacka, vet inte om det var därför han gallskrek sen på kvällen av magont.. Men kan de verkligen få det av MAX 2 teskedar liksom??
Hoppade iaf smakisar idag eftersom jag o barnen var bjudna på mat hos mamma, vi tar det i morn istället ;)

Nä godnatt var det..

Å på fredag smäller det, använd öronproppar om ni får för er att promenera förbi vårat hus då!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska ni ha operation sova hela natten i helgen?

2009-09-23 @ 22:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0