-tACk HO-

2009-09-06 @ 18:24:24
Tack söta snälla Helena O för leksakerna till Vilmer!!
Tog cirkus 2 sekunder innan han la beslag på pianot, känns som om jag måste se till att batteriena tar slut i den eller nåt, har börjat tjuta i öronen *hahaha* ;)
Stort tack iaf!!

Undrar om vi har NÅN leksak som INTE låter här hemma egentligen
*tar mig en funderare*.. Hmm, näe det har vi nog inte!! Lite jobbigt när allt e på och låter samtidigt, man blir lätt ännu mera snurrig än man va innan, om det nu va möjligt ;)

Middagen har vart klar här hemma ett tag men familjen syns inte till??!!
Undrar om de busade till det o käkade i stan.. Isf får jag äta själv o så blir det måånga matlådor till min man istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0