-RadERA gÅRdAGENs-

2009-09-10 @ 10:08:17

Ni kan redera det jag skrev igår om att Vilmer sov, vanligtvis när det varit tyst i 10 minuter från hans rum så sover han.. Men INTE igår, en kort sund efter att jag bloggat färdigt så hörde vi en dörr öppnas där uppe o små tassande fötter på övervåningen!!??
Robin går upp o möts utav en Vilmer i hans dörröppning *småler för mig själv, när jag tänker på synen*, men direkt när han ser sin far (som inte säger ett ord, han tittar bara på VIlmer) så börjar han backa mot sin säng o kliver i den, stoppar in sin napp, drar upp täcker över kroppen vinkar godnatt till Robin som fortfarande bara står o tittar på honom..

..Robin kommer ner o det tar cirkus 1 minut innan vi hör en dörr öppnas IGEN!!
Så då går jag upp o stoppar om honom igen.. Så håller vi på typ 5 gånger tills han den 6:e gången öppnar o ropar "PAPPA PAPPA, titta"!!
Robin går upp o tittar vad Vilmer vill visa, han pekar då på sin pall som är helt nerkissad ;)
Han har börjat säga till när han har bajsat (säger då mamma eller pappa, bajja o pekar på sin blöja) men inte förrän i går eftermiddag visade han att han ville byta blöja när han nyss kissat..
Nu hade han iaf dragit ner blöjan för o kissa o sen dragit upp den igen ;)
Vi kunde inte annat än skratta just då, men när Robin gick för att hämta papper för o torka upp så drar han på världens "Kalle Anka vurpa" mitt i kisspölen, stackarn :(

Efter den läggningen så kom han iaf inte upp någe mera!!

Nu har Dogge anlänt hemmet igen :) Så han o jag ska in till stan en sväng tänkte jag, får se om jag svänger förbi syster o tigger kaffe oxå??!!

Puss på er ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Tjena tjena =) allt bra..haha vad rolig han e...

hälsa Robin..kram

2009-09-10 @ 10:53:59     URL: http://lina84.blogg.se/
Postat av: mormor eva

Vilken härlig "solskenshistoria"!

Kramar

2009-09-10 @ 12:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0