-MYS MEd SYStER-

2009-09-24 @ 22:46:34
Charlotte kom över hit nu ikväll o umgicks med mig o barnen, fast det blidde en kortis med de eftersom mamman ville ha de i säng ;)
Sen gosade vi till det riktigt i soffan famför IDOL med lite pizza vs varma koppen (syster har nämligen opererat sig i munnen o kan ENDAST intaga flytande föda).. Va riktigt najs att få lite kvalitetsid med bara henne :)

*Tack för att du kom Charlotte*


Innan hon kom bestämde jag o Vilmer oss för att fixa en äppelpaj av äpplena vi fick av mamma igår!! Vi hann inte mer än å sätta igång innan han lessna ur o tog skålen med fyllningen med sig in i vardagsrummet, där placerade han sig själv o började smaska..
Tror ni han blev glad när han inte fick ha den längre?????!!!!! Nope, men elak som jag e så tog jag den ändå ;) Han fick som substitut istället en egen skål med äppelklyftor, å det funkade väl sådär ;)

Nu sitter jag o laddar inför "min" stundande natt med Dogge, nästan så man inte vill gå o lägga sig eftersom man vet vad man har o vänta sig :(
Men i morn så drar jag o Vilmer till gammelmormor o sover kvar där, så ska Robin o Douglas "pratas vid" under den natten!!

Nu tror jag mig höra micran utanför, kan det vara min husband som kommer?? ;)
Visar sig..

Godnatt på er o sov så gott ni bara kan :)

Kommentarer
Postat av: charlotte

tack själv!! det va jätte mysigt:) puss

2009-09-25 @ 09:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0