-MY hAiR-

2009-09-18 @ 19:21:42
Nu har jag haft håret ett par dagar o känt efter, skitnöjd med förlängningen e jag!! Dock kunde jag inte sluta stirra mig blind på mitt vanliga hår, det har vart så sjukt slitet ett bra tag, å det försörde helheten på mitt nya svall, så idag tog jag mig till frisören o toppade mitt eget hår som då samtidigt kunde skäras in mera med löshåret ;)
And BTW, Sandra fick beröm för sin isättning, mycket bra!!
:)

Nu e jag TOPPEN NÖJD även med mitt egna.. Försökte mig på en bild bakifrån men tycker inte att det syns o gör sig lika bra på kort som i verkligheten, men men..
Min karl busvissla nyss o tyckte det var tokfint (han använde sig iofs av ordet toksexigt) ;)



Bilden ljuger om färgen oxå, för man ser ingen skillnad på mitt o det isatta, men jag har röd/violetta slingor i!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det blev ju jättefint! Ser lite vågigt ut, snyggt!!

2009-09-18 @ 23:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0