-MoRn MoRn-

2009-09-02 @ 09:11:02
God morgon på er ;)

..vet inte vad som hänt, men både igår o idag vinkade Vilmer hejdå utan att gråta eller visa det minsta ledsamhet??!!
Vet inte om det är för att han inte hunnit vara sjuk den här terminen än, han hann ju aldrig gå mer än nån dag i våras innan det var dags för sjukdom igen.. Han kom liksom aldrig in i det, men nu har han hunnit gå några veckor utan att sjuka ner sig, får hoppas det fortsätter bra :)
För med tanke på hur bra inskolningen gick o med tanke på hur social han är, så kan jag inte få det till nåt annat än att han inte hann komma in i dagis-gänget??!!

Nog om det o tillbaka till vår semester tripp!!

Vi gjorde namnet "familjen Cirkus" känt ÄVEN PÅ ÅLAND mina vänner :)
När vi åkte iväg o skulle inhandla lite mat inför middagslagningen, så hade vi inga euro på oss o kunde därför inte ta en kundvagn, men vi tänkte att "det går nog bra ändå, vi ska ju inte ha så mycket, Vilmer kan gå o så bär vi Douglas"!!
Det skulle vi INTE ha tänkt.
Vi hann inte ens komma fram till köttdisken innan Vilmer praktiskt taget var puts veck, men det var bara att lyssna så kunde vi lokalisera var han befann sig, tog han i handen o gick vidare ner i butiken..
Jag o Dogge går mot köttet o Robin släpper Vilmers hand för ett ögonblick o går mot kycklingen, vi släpper alltså honom med blicken ca 10 sekunder (10 sekunder för länge!!), när vi sen vänder oss om för o kika efter honom så ser vi att han i gladan ro håller på att BYGGA ETT TORN av alla potatissallad burkar, varav de 3 översta inte står stabilt men som tur var så hann Robin fram o stoppa allt innan olyckan var framme!!!!!
Svettiga efter det buset, sliter jag bara åt mig en filé utan att kika på vikten för jag ville bara UUT typ..

På väg mot kassan släpper Vilmer taget om Robins hand IGEN o springer fram o sliter ner en stor jävla förpackning med "Blå bands pås-såser" (var väl typ 40 påsar eller nåt), vi suckar o skäller samtidigt som vi plockar tillbaka allting.. Jag tittar på Robin o ser då hur ett par, stått o sett allting o de står nu o asgarvar bakom några hyllor!!
De asgarvade åt oss, åt FAMILJEN CIRKUS..


Nu blir det kaffe för min del, Dogge har precis ätit o somnat om :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Såg att ni hade varit på Åland söndag till måndag... Jag å Arvid va på åland fredag till söndag ^_^ Fast vi bodde i husvagn vi =P Hihi.



Kramar

2009-09-02 @ 14:02:53     URL: http://sofffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0