-MåNdAG hELA dAN-

2009-09-14 @ 11:41:12
Ibland e måndagar värre än resten av alla veckodagar eftersom det e då man "måste" ta tag i alla telefonsamtal med läkare, sköterskor mm.. Å det är ju inte bara jag som vill komma i kontakt med de efter helgen heller, långa telefonköer!!
Lyckades nyss få en läkartid nästa vecka, men kommer på i samma stund som vi avslutar samtalet o jag lägger på, att det e just den dagen som dagis har stängt för planeringsdag :(
Så det e bara börja ringa igen o försöka få tag på de, så vi kan fixa ny tid *suck*!!

Annars så sitter jag fortfarande i myskläderna, har lämnat stor Julle på dagis till halv 2, å så har jag försökt få mini Julle att sova hela morgonen men han totalvägrar o är bara ledsen!!??
Jobbigt att de inte förstår sitt eget bästa, de behöver liksom sömn..

Ska åka ner till ica o inhandla lite jäst så jag kan fixa pizzadeg till middagen, kanske slinker ner nåt godis oxå, fattar inte hur man kan ha sånt sjukt sug efter sött, ALL THE TIME??


Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Hellu fining. Ditt hår har kommit! :) Ska hämta ut det imorgon. Så jag kan sätta i det antingen imorgon närsomhelst på dagen eller på fredag på förmiddagen. Joni måste dra och jobba vid 13.30 på fredag och det bästa vore om han va hemma och passade Sebban under tiden. :)



Imorgon är han dock hemma hela dagen och kan passa Sebbs. :) Om du inte kan nu i veckan så kan jag kolla upp andra tider tills nästa vecka... No probs. :)

2009-09-14 @ 18:40:50     URL: http://ceekaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0