-LOVE iS iN thE AiR-

2009-09-18 @ 19:35:09
Har ju tidigare berättat att Robin ska vara pappaledig på fredagar, tyvärr har han behövt jobba både förra o den här, men från o med nästa vecka så ska han vara hemma iaf!!

Å i morse ringde han hem o sa att han skulle bli sen hem nu ikväll pga olika förseningar med tågen (tågen som kommer med bilarna han lastar), han trodde inte han skulle hinna hem före 8 ens :(
Trist tyckte jag men det var bara att gilla läget..

MEN när klockan var 4 så ringde han o frågade vad vi gjorde o när vi hade tänkt åka hem o så!!?? Jag va i Knivsta med barnen idag nämligen (har ju frisören där), jag svarade honom att vi precis skulle sätta oss i bilen hem, varav han säger att han sket i det sista lasset för att hinna hem till oss tidigare :)

Väl hemma 35 minuter senare, möts jag o gossarna av tända ljus ute, tända ljus inne, 10 röda rosor på bordet, porslinet framdukat, maten klar o sist men inte minst 2 lotter som förrätt på min (och hans) tallrik!!!!! Vi slår oss ner o börjar äta o jag frågar varför han vart så gullig med allt detta??
Då svarar han o säger att det är för att han älskar mig o för att jag e så duktig med våra barn.. Ungefär här börja jag böla lite (trött som man e), guu va det värmde mitt flickväns/mamma hjärta :)

Nu ska vi fortsätta kvällen med allt gott han köpt till soffmyset!!

Gonatt med er..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh va gulligt av Robin, det behöver du nog! Ha en riktigt mysig kväll! Kram kram

2009-09-18 @ 22:58:06
Postat av: MammaTillTvåHuliganer

måste erkänna att ögonen fyllde med tårar här med av att läsa detta. Ni är så himla fina ihop gumman <3 PUSS

2009-09-19 @ 10:00:05     URL: http://fruplahn.blogg.se/
Postat av: mormor eva

Det här gör mig lika lycklig! Hälsa Robin o ge honom massa kramar.

2009-09-19 @ 10:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0