-lONG tiME-

2009-09-28 @ 09:11:45
Ang vår sömn-metod, så kommer det att komma uppföljning på den här i bloggen.. Kommer att skriva precis hur det gått till o hur det sen gått för oss, vi vill bara köra de här 4 dagarna klart först o sen möjligtvis uppföljningsveckan oxå!! Men jag ska berätta, jag LOVAR!! Om det nu e nån som bryr sig om det vill säga ;)

Nu ska Dogge sova till 10 och när han sen vaknar ska han o jag dra direkt till Knivsta o hämta hem den andra plutten som stannade kvar hos sin kusin en natt till :)
Jag o Vilmer har ju som jag skrev tidigare sovit där borta över helgen å så har min *read my lips* HJÄLTE tagit hand om "sov-operationen" här hemma!!

Vilmer älskar nog sin kusin mer än livet självt, ända sen han kom till världen har han betytt ALLT för Vilmer, skrattar Rasmus så skrattar Vilmer, gråter Rasmus så ser man på Vilmer hur ledsen han blir.. Ja ni skulle se själva, man blir faktiskt helt tagen av att se de ihop :) Dogge är givetvis oxå mer än älskad av sin storebror, men det här e nåt annat liksom, kan inte förklara (det måste upplevas)..

Så här såg det ut i lördagskväll


Mmm, jag har världens sämsta mobilkamera, jag vet!!
För er som inte ser, så e det iaf kussarna som tar sig ett kvällsbad ;) Tror de hade tagit ett ihop även igårkväll!!

Tror ni Robin har skaplig abstinens efter Vilmer då, han klättrade på väggarna igår för att han längtade så mycket efter honom :(
Men ikväll så ses de igen ;)

Nu ska jag borsta tänderna o invänta HO som ska kika förbi en sväng, innan hon ska till jobbet!!

Ha en underbar dag, för det ska jag ha :)

Ps: Sandra ska ha ett JÄTTE STORT TACK, för att hon tipsade om detta!!
Oxå ett JÄTTE TACK till syster o Sonny som ställt upp för oss i helgen (å mormor med för den delen, men hon läser ju inte det här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0