-kÖttbULLAR OCh NARkOS-

2009-09-21 @ 20:17:34
Började morgonen med nåt j...vla infall (ångrade mig nämligen halvvägs när jag kom på att de skulle rullas oxå, å dessutom ha en god gräddsås till), jag fick för mig att göra köttbullar!!
Å jag visste samtidigt att tiden var rätt knapp med tanke på att vi skulle infinna oss i Stockholm kl 13 med Vilmer o hans tunga..
Redigt svettig hann jag iaf färdigt, hann dock inte duscha innan så jag luktar fortfarnde som en zebra (fick för mig att de luktade illa, haha) !!
Så gubben fick "bullar" i matlådan idag ;)



Sen hamnade vi iaf på Sophiahemmet 5 minuter före utsatt tid!!
Vilmer lekte i godan ro, utan att veta att han strax skulle slockna in stackarn <3


Sen fick jag o han följa med in i operationsrummet, han satt i mitt knä under tiden han andades in "sov-gas", sen lyfte de över honom på britsen o jag blev hänvisad ut till Robin o Dogge igen..

Sen väntade vi en timme innan de äntligen kom o sa att en av oss fick komma in till uppvaket, det hade gått jättebra men det som hade dragit ut på tiden var att de inte hittade en endaste liten plats på hans kropp där det gick att sticka honom!!
Han kommer nu alltså ha en väldans massa blåmärken all over, efter alla deras försök, som i slutändan slutade i att de fick sticka honom i halsen (extremt ovanligt att de blir tvungna att göra det, han var det andra fallet på 8 år??!!)..
Jag skyndade iaf in när jag fick det, å där låg vår lilla gosse o sov så skönt med en mask över ansiktet :(
Ville bara lyfta bort han därifrån o springa ut från sjukhuset men det var bara att snällt sitta o vänta tills han vaknade..

Nu mår han ganska bra, har väl fortfarande lite morfin kvar i kroppen, plus att jag tryckte i honom både Alvedon o Ipren innan läggdags nu.. Stygnen skulle förinta sig själva, så nu hoppas vi bara det läker snabbt o bra ;)



Nu ska jag krypa upp i soffan bredvid en sovande Dogge, ville inte sitta själv här nere när Robin jobbar kväll/natt nämligen, därför får han sussa här nere tills dess att jag behagar gå till kojs..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lillskrutten!! Hoppas att han kan sova bra inatt och slipper ha ont.

2009-09-21 @ 22:00:25
Postat av: Johanna

Lillskrutten!! Hoppas att han kan sova bra inatt och slipper ha ont.

2009-09-21 @ 22:00:47
Postat av: vanja

jag hoppas att allt gick bra! Ge honom en kram från lilla mig. kommer hem nästa vecka, fika efter de kanske? Kram på er ( ps: finns de några önskemål om present till 30års dagen??)

2009-09-24 @ 10:17:34     URL: http://metrobloggen.se/vanja

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0