-kONditORi AndERssON-

2009-09-02 @ 15:02:53
Här hemma bakas det för fullt!!
Vilmer har förkläde på, Robin har förkläde på, jag har förkläde på och Dogge sussar ;)
Vi hade först tänkt göra dumlemuffins (eftersom vi köpte hem en del dumle på båten), men insåg rätt fort att vi inte hade några formar o jag tror dessutom jag slängt min silikon form??!!
Så det blidde mjuk pepparkaka på beställning av min man som älskar det över allt annat fikabröd, ja iaf när mormor bakar det, för själv har jag aldrig gjort det ;)

Nu var vi 3 kockar/bagare så vi får se hur den smakar??
Ordspråket lyder ju "Destu flera kockar ju sämre soppa"..

Återstår att se om en sisådär 20 minuter ;)

Hej på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0